روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

سخنی از بزرگان

خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی نموده :

دوست خود را در میان مردم : پس به هیچ کسی بی اعتنایی نکنید شاید هم او دوست خدا باشد و شما نشناسیدش

-رضایت خود را در طاعت ها پس هیچ عبادتی را کم نشمارید شاید همان مورد رضایت خدا باشد

-غضبش را در گناهان پس هیچ گناهی را کوچک نشمارید شاید همان مورد غضب او باشد

- استجابت خود را در دعاها پس هیچ دعایی را اندک مپندارید شاید همان مستجاب باشد
نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود (لنگ دراز ) چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:24 http://dotcom.blogfa.com/page/gh

سلام من طراح قالبم
بیشتر البته قالبهای بلاگفا
لطفا به من سر بزن هم قالب رایگان دارم
هم سفارشی
شاید قالبهای رایگانم بدردت بخورن
تازه وبم رو راه انداختم لطفا حمایتم کنید
از صفحه اصلی وبلاگم هم دیدن کنید
::: تبادل لینک ::::

مسعود (لنگ دراز ) چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:24 http://dotcom.blogfa.com/page/gh

سلام من طراح قالبم
بیشتر البته قالبهای بلاگفا
لطفا به من سر بزن هم قالب رایگان دارم
هم سفارشی
شاید قالبهای رایگانم بدردت بخورن
تازه وبم رو راه انداختم لطفا حمایتم کنید
از صفحه اصلی وبلاگم هم دیدن کنید
::: تبادل لینک ::::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد