روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

ماه خدا

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم / جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا / کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .


آرامش

آرامش

محصول فکر کردن نیست !


آرامش

محصول فکر نکردن به انبوه مشکلاتی است که...
.
.
.

ارزش فکرکردن ندارند !


زندگی فقط لایک...

روزی روزگاری بود که window فقط به معنی یه دریچه تو دیوار بود و application روی کاغذ نوشته میشد.

دورانی که keyboard نوعی پیانو بود و mouse فقط یک حیوان..

سالها پیش به هنگامی که file وسیله مهمی در ادارات بود و hard drive یک سفر غیر راحت جاده ای.

وقتی که cut با چاقو انجام میشد و paste توسط چسب...

زمانه ای که web خانه عنکبوت بود virus فقط سرماخوردگی..

موقعی که apple و blackberry فقط میوه به حساب میومدن..!!

 

یادش بخیـــر

اون زمانها ؛ ما وقت بسیار زیادی ... برای بودن با خانواده داشتیم!

 



 

جشن میلاد

مراسم جشنی به مناسبت میلاد امام زمان عج در امامزاده جنید گرمه برگزار شد. در این مراسم که روز سه شنبه همزمان با شب میلاد برگزار شد مولودی خوانی نیز صورت گرفت.


از عزیزان نیز پذیرایی بعمل آمد. ضمنا به افرادی که نام مهدی و حجت را دارا بودند نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.


تصاویری از این مراسم  را در ادامه مطلب ببینید.


  ادامه مطلب ...

میلاد منجی مبارک .

برخی  چیزها با پول قابل خریدن نیست مثل :  شخصیت .  فهم  . شعور . ادب .




ای کاش ای کاش

سلام

بعد  از وقفه ای بلند مدت افتخار دارم در خدمت دوستان باشم 


                         میلادامیر علی مبارک 

باباشدن مهدی هوسی را به شخص خودش و خانواده تبریک عرض میکنیم 

جوانی

جوانی عاشق دختری شد و میخواست با او ازدواج کند
روزی دختر را به همراه دو دختر دیگر به منزل دعوت کرد
و به مادرش گفت می خواهم حدس بزنی که عشق من کدامیک است
بعد از رفتن آنها از مادر پرسید :
توانستی دختر مورد علاقه مرا از بین این سه تا تشخیص بدهی؟
مادر گفت : بله و مشخصات دختر را بیان کرد!
پسر با تعجب پرسید : مادر از کجا فهمیدی که این دختر مورد علاقه من است؟
مادر جواب داد : نمیدانم چرا ازش بدم اومد!