روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

تقدیم به گرمه ایهای دور از وطن

عکسهای بسیار زیبا و به روز از صحن امامزاده جنید و دشت ، ؛ نمایش کامل عکسها در ادامه مطلب




---------------------------



  


---------------------------



-----------------------



----------------------



----------------------------



------------------------



--------------------------



-------------------------



-------------------------



---------------------



--------------------------



-------------------------




----------------------



نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:29 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد