روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

بچه های آبگرم

یه دونه عکس از همه ی بچه های آبگرم مربوط به حداقل 20 سال پیش ؛


همشون جلوی یه ژیان جا شدند ...


نظرات 1 + ارسال نظر
حمید رضا قدمی (عاشق ایران وایرانی سبز) شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 http://gh.com

سلام
امیدوارم خوب وخوش سلامت وهمیشه شاد باشید.
امروز با روستای گرمه آشنا شدم.
آدم نمیدونه شاد بشه از دیدن این روستا که اینقدر زیبا وباصفا و عالی به هرجهت یا ناراحت که ما اینهمه مکان متنوع ومتفاوت در سرزمین پدریمون ایران عزیز داریم
اما گردشگر های ایرانی و اروپا یی وآمریکایی یا به ترکیه میروند یا تایلند و.....ما همه چیز داریم جز عقل و تدبیر در مسئولان نظام.(منظورم به لحاظ سیاسی نیست،اشتباه برداشت نشود،منظور از نظام کل ارگانهای مرتبط با صنعت گردشگری است که در ایران بشدت ضعیف است)
خاطرم هست با گردشگر آمریکایی در قلعه حسن صباح در الموت قزوین(که بسیار دیدنی است )صحبت میکردم میگفت:
من انتظار چیزی شبیه پاکستان و عربستان وعراق و...از ایران ومردمش داشتم ودل به دریا زدم وقتی آمدم وبابدختی توانستم ویزا بگیرم موقعی که در اریزونا خداحافظی میکردم دوستانم و فامیلم انگار آخرین باریست که مرا میبینند با من به شدت گرم بدرود میگفتند اما حالا که اینجام باورم نمیشود مردمانی بشدت مهربان و مهمان نواز وامنیتی که من فقط در کشورهای توسعه یافته دیده ام را شاهد هستم.
بله ،این است سرانجام صنعت گردشگری ما.
مراکز سخن پراکنی وابسته به صهیونیزم و...مرتبا" در صدد تخریب وجه ما هستند و سعی دارند مارا چون اعراب و ترکیه و...وحشی نشان دهند که در بعضی مواقع ماهم با گفتن مرگ بر این و آن و محو کردن کشورها از نقشه ،به دروغ پراکنیهای آنها کمکی وافر کرده ایم.
درپایان پیشنهادی داشتم و آن این است که عکس مزبور را با همان افراد و همان ژست که بیست سال پیش ایستاده و عکس گرفته اند مجددا" تکرار کنید.
من برای روستای گرمه نهایت تبلیغات خود را میکنم.
امید است شما هم در این راه بسیار موفق باشید.

سلام
ممنون از حسن توجه شما.
خوشحال میشیم از اینکه دوباره ببینیمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد