روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

روستای تاریخی گرمه

پیشینه روستای گرمه

عشق زهرا و علی

یه بار از حضرت علی پرسیدند :

یا علی ! زیباترین لحظه ی زندگیت کی بود؟


حضرت علی جواب داد : وقتی پیغمبر دستهای فاطمه رو تو دست من گذاشت و با هم ازدواج کردیم.

ازش پرسیدند : تلخ ترین لحظه زندگیت چه موقع بود؟


فرمود: وقتی با دستای خودم فاطمه رو توی قبر گذاشتم.


بهترینِ زندگی و زیباترین دلدادگی تاریخ بشر از ابتدا تا کنون و از حال تا به آخر امروز لحظه های آخر خود را سپری میکند.


خداحافظ علی...



نظرات 1 + ارسال نظر
نایین پژوه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://naeinpajoh.com

با سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان عزیز
سایت نایین پژوه با هدف گردآوری مطالب ناب، غیر کلیشه ای و مستند پیرامون شهرستان نایین راه اندازی شد و البته به اهداف خود رسید، اما متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به برخی نقاط شهرستان و یا برخی منابع، نتوانستیم تمام موضوعات را به طور جامع و گسترده پوشش دهیم.
با ارسال این پیام، رسما از نویسنده وبلاگ درخواست میکنیم که اگر نوشته و مطلبی (از خودتان یا دیگران) یا در منابع دیگر (کتب، نشریات و...) پیرامون دیار خود در دست دارید بزرگواری کنید و با ذکر منبع برای ما بفرستید تا در وبسایت درج نماییم.
باید به این موضوع اشاره کرد که ما مدیران این سایت تا به حال هیچگونه درآمدی از طریق سایت کسب نکرده ایم و این پروژه تنها با هدف خدمت به فرهنگ شهرستان راه اندازی شده است.
و لازم است یادآور شویم که نایین پژوه پس از گذشت حدود سه سال از راه اندازی به عنوان یک سایت معتبر و پژوهشی شناخته شده است.
با تمام این گفته ها در نهایت باید بگوییم شما میتوانید با ارسال مطالب در واقع خدمتی به فرهنگ خود کرده باشید. همچنین در صورتی که مطلبی در دست ندارید، وجود "نایین پژوه" و اعتبار آن میتواند انگیزه ای برای شما در جهت جمع آوری مطالب گوناگون پیرامون موضوعاتی چون گویش، فرهنگ و آداب و رسوم، آثار تاریخی، کتابشناسی و ... باشد. این درخواست را به دیگران هم اطلاع دهید و اگر در زمینه خاصی تمایل به همکاری با ما داشته باشید، با کمال میل ما آماده همکاری خواهیم بود و از پیشنهادات شما استقبال میکنیم.
با سپاس فراوان از شما دوست گرامی
مدیر سایت نایین پژوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد